سرویس پکیج

تعمیر و سرویس پکیج بوتان در فردیس

ایمانی سرویس یکی از مراکز معتبر در زمینۀ تعمیر و سرویس پکیج بوتان در فردیس است. پکیج های برند بوتان از جمله محبوب ترین و مشهور ترین سیستم های گرمایشی است. برند بوتان در مدل های مختلفی پکیج به بازار عرضه کرده است که هر کدام از این مدل ها ویژگی و مزیت های خاص خود را دارند. در ادامه ما قصد داریم به بررسی تعمیر و سرویس پکیج بوتان ، توسط تیم ایمانی سرویس بپردازیم.

مرکز تخصصی ایمانی سرویس، تشکیل شده از افراد متخصص و مجرب است که از امکانات و تجهیزات به روز برای تعمیر و سرویس پکیج استفاده میکند. پس از تماس با تیم ایمانی سرویس فردیس برای خدمات رسانی به شما سرویسکاران ما در کمترین زمان ممکن خود را به شما می رسانند و با دقت و سرعت بالا مشکل شما را رفع می کنند.

1_پکیج دیواری بیتا

پکیج دیواری بیتا از ارزان ترین و پر فروش ترین مدل های بوتان است. که در ظرفیت های 22000 و 24000 در ایران و برخی کشورهای آسیایی تولید می شود و کیفیت قطعات آن تحت نظارت بوتان است. تعمیر و سرویس مدل بیتا نیاز به مهارت بالایی دارد که تکنسین های سرویس ایمانی فردیس انجام می دهد.

2_پکیج پرلا پرو

پکیج پرلا پرو به دلیل ظرفیت گرمایشی به جرئت، به عنوان یکی از بهترین پکیج های دیواری بوتان شناخته شده است. پکیج پرلا پرو در ظرفیت های 24000 و 28000ساخته شده و میتواند تا مساحت 250 متر مربعی را به خوبی پوشش دهد. این پکیج مجهز به سیستم احتراق و هواگیری خودکار، پمپ سه سرعت ساخت کشور دانمارک و شیر سه طرفه ایتالیایی می باشد . مدل پکیج پرلا پرو به دلیل حساسیت بالایی که دارد، برای تعمیر و سرویس نیاز به مهارت بالا دارد که افراد با تجربۀ تیم ایمانی سرویس فردیس به خوبی از عهده آن بر می آید.

3_پکیج دیواری پارما

پکیج دیواری پارما به دلیل امکاناتی که دارا است توانسته تا به امروز رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند. پکیج بوتان در ظرفیت های 22000 و 24000 طراحی و تولید شده، برای سرویس و تعمیر این مدل از پکیج های بوتان تکنسین های ایمتنی سرویس آموزش های لازم را دیده و با سرعت و دقت بالا آماده رفع مشکلات پکیج دیواری پارما هستند.

تعمیر و سرویس پکیج بوتان در فردیس-ایمانی سرویس

برای تعمیر و سرویس پکیج بوتان در فردیس، برخی مواقعه نیاز به تعویض قطعات است،اما برای عملکرد بهتر پکیج بعد از تعمیر و یا سرویس گروه ایمانی سرویس از قطعات اصل و با کیفیت استفاده می کند که باعث بهبود عملکرد پکیج می شود.

  • تکنسین های با تجربه بالا
  • سرویسکاران برتر
  • انتخاب زمان تعمیر با نطر مشتری
  • استفاده از قطعات اصل و با کیفیت
  • تعمیر و یا سرویس با دقت بالا و کمترین زمان ممکن
  • تعمیر و سرویس پکیج با مناسب ترین هزینه
  • و …

ایمانی سرویس فردیس یک مرکز معتبر که در زمینۀ تعمیر و سرویس پکیج، آبگرمکن و پمپ آب فعالیت دارد، این تیم تشکیل شده از سرویسکاران برتر فردیس و تکنسین های با تجربه، با بهترین امکانات و تجهیزات است.


جهت تعمیر و یا سرویس پکیج بوتان در فردیس با ما تماس بگیرید.


دکمه بازگشت به بالا